woensdag 7 maart 2012

Woensdag 7-3-2012 10.00 uur

Gaat best wel goed hoor, maar ik zit op dit moment op 10 mg prednison.. dat betekent dat mijn eigen bijnier het weer over moet gaan nemen... maar dat doet hij (nog) niet. Dus vreselijke stemming wisselingen en gewrichtspijnen. Gisteravond had ik het echt even gehad... en nog wel een beetje... eerlijk gezegd.. het gaat allemaal zo langzaam en je krijgt steeds maar te horen..doe rustig aan.. forceer nou niets. neem je rust.. Allemaal goed bedoeld natuurlijk en gezegd vanuit ervaring.. Maar ik wil vooruit. Ik wil conditie. Ik wil van de prednison af, zodat ik ook weer kan gaan afvallen.. ..En vooral..... ik wil 7 mei naar huis en geen verlengingen !!!
MAAR..... zaterdag komt mijn mannetje en daar kijk ik zo vreselijk naar uit. Even lekker samen zijn. Net van de arts toestemming gekregen dat ik lekker bij hem mag slapen.. hij heeft een kamer hier in het huis.  Dus daar houd ik me nu wel even aan vast.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten