maandag 13 februari 2012

Maandag 13-4-2012 11.00

Even een klein berichtje van dankbaarheid. Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik vorige week woensdag geveld door een ernstige dubbele longontsteking en zag het er woensdag even niet zo goed voor me uit. Gelukkig is er zowel vanuit hier als in het ziekenhuis erg adequaat gehandeld en begin ik nu aardig op te knappen.. was ff schrikken hoor, zover van alles wat me lief is. Maar dit laat ik gauw weer achter me en we kijken vooruit.
Wat ik nog wel even wil doen is jullie bedanken.. Het is ongelooflijk was een post, mail en berichtjes ik krijg. Net ging mijn mentor wel even voor me kijken .... ,maar ik moest niets verwachten op maandag.... hahahhahah 13 stuks! Jullie zijn geweldig! Het is ook zo leuk om kaarten te krijgen van mensen die je niet eens in real life kent en die dan toch de moeite nemen. En dan al die grappige verassingen in de envelopjes.... Het doet me zo giga goed.. Dank jullie wel!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

1 opmerking: