zaterdag 4 februari 2012

Zaterdag 4-2-2012 18.30

Ik heb een paar dagen niets van me laten horen.. Eerlijk gezegd wachtte ik op een moment dat ik een beetje vrolijk blog kon schrijven. Maar dat is dus nog niet het geval. Ik ben gisteren weer benauwd geworden en vannacht ging helemaal niet. De hele nacht liggen hoesten en piepen. Drie keer verneveld, maar dat deed helaas niet zoveel. Ik heb vandaag mijn longen maar eens even goed toegesproken en verteld dat het mooi is geweest en we hier niet voor niets zijn. Dus nu maar hopen dat het morgen weer wat beter gaat.  Ik heb nu wel een lekker stukje troost chocolade liggen, dankzij een medepatiĆ«nte... Dank je Anneke!!! Anneke was mijn medereizigster uit Nederland en is vandaag voor het eerst boodschapjes gaan doen in Davos en heeft gelijk voor mij wat dingetjes mee genomen. Morgen staat er een binnen activiteit op het programma omdat het hier dus ook te koud is om echt naar buiten te gaan.


za  4 februarizo  5 februarima  6 februari

MiddagAvondNachtOchtendMiddagAvondNachtOchtend
Temp. (°C)-21-27-31-26-18-28-31-27
WeerWeer zaterdagmiddagWeer zaterdagavondWeer zondagnachtWeer zondagochtendWeer zondagmiddagWeer zondagavondWeer maandagnachtWeer maandagochtend
Gevoelstemp. (°C)-32-35-34-34-26-34-38-39




.Dus gaan we kegelen! Ik mag wel mee waarschijnlijk maar niet kegelen.
Hoeft ook niet zo nodig.... er even uit en een kopje warme chocomelk is ook al heel prettig.  Eerst maar even kijken hoe vannacht gaat.
De heimwee slaat zo nu en dan wel toe... maar gelukkig is er facebook met een aardig video/chat programma!   Ik hoop dat aankomende week ook wat makkelijker wordt. Ik heb dan iedere dag wel wat te doen en mag zelfs twee keer zwemmen!! Ook krijg ik waarschijnlijk nog een kans om een leuke cursus te gaan doen , die ik al heel lang interessant vind en wel mindfulness! Ik heb me opgegeven en als er een paar mensen bij komen dan starten ze binnenkort. Ik hoop dat het door gaat ...
Ik wil nog even iedereen bedanken voor de kaarten die ik krijg. Ik vind het zo heerlijk om naar mijn postbusje te gaan en daar telkens weer post te zien liggen! Dat is hier echt het hoogtepunt van de dag!
Ok lieve familie, vrienden, buren en andere lezers.. dit was het weer even voor nu.
Luf yu !!!!
xxxxx

4 opmerkingen:

  1. joke jij vroeg hoe het met ons ging .
    ma heeft een spuit gehad en daar heeft ze veel
    last van . maar dat is normaal verder is alles goed. wij gaan
    nu naar jasmijn
    groetjes PA EN MA xxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joke,
    Graag gedaan hoor ;) We leven hier met z'n allen en waar het even kan staan we voor elkaar klaar ;)
    Petje af meid, hoe jij de afgelopen dagen bent doorgekomen, terwijl dat je totaal niet fit bent. Vond het erg leuk dat je mee ging met het kegelen. Heb je lekker gegeten in 't restaurant? Vast een stuk gezelliger dan alleen op je kamer! We gaan gauw samen.
    Spreek je gauw weer :)
    Liefs,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via deze weg wil ik jullie op de hoogte brengen van de situatie nu. Joke is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking. Vooral 1 long blijkt behoorlijk ernstig te zijn. Ze is er heel erg beroerd aan toe geweest. Artsen zijn de hele dag met haar bezig geweest en gelukkig voelt ze zich iets beter dan vanmorgen. Morgen krijgt ze nog wat onderzoeken om te kijken of het geen embolie kan zijn (geweest?). Nu is het weer zaak om te herstellen hiervan. Kaartjes blijven bijzonder welkom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Update: Nog niet alle uitslagen zijn binnen maar het is in ieder geval geen embolie!. Ze mag straks van de IC af en terug naar de gewone ziekenafdeling. Ze voelt zich iets beter dan gisteren en de artsen zijn ontzettend actief met haar bezig Wel fijn te weten dat er goed op haar gepast word.

    BeantwoordenVerwijderen