woensdag 22 februari 2012

Woensdag 22-02-2012 22.45 uur

Hier gaat het allemaal wel..Gelukkig weer op mijn eigen kamer en weer een klein beetje een programma mee doen.
Helaas is inmiddels mijn  telefoon overleden. vraag me niet hoe.. in een keer over uit en sluiten. Geen leven meer in te krijgen. Verder nog steeds veel klachten door de pred.. of gebrek aan pred..Toch morgen weer 5 mg minder.. moet toch gebeuren.  Vanochtend gezwommen en dat viel vies tegen.. dacht wel ff een paar baantjes te trekken .. maar dat lukte dus niet.. was ik wel ff verdrietig over..Ook mijn suiker en humeur vliegen nog alle kanten op.. Heb wel een nieuwe hobby... ben armbandjes aan het knopen op een of andere Japanse manier. Ik heb nu de kaarten geleend van de crea dame.. maar zijn hier ook te koop bij een winkel in Davos,, dus ga ik binnenkort maar eens kopen. Ik heb mijn armbandjes die doorgeknipt waren in het ziekenhuis opnieuw zelf gemaakt.







Morgenavond is er een skidemo van skileraren hier in de buurt en mogen we een uurtje gaan kijken, We gaan dan met de Davos bus. En als het lukt ga ik het weekend naar Schatzalm.Lekker met een treintje en daar wat drinken. Als het er erg leuk is ga ik daar lekker kaasfonduen  met Hans als hij komt over drie weken.. Lieve familie, vriendinnetjes en buurtjes..... ik mis jullie allemaal zo vreselijk.. Zo jammer dat het zo ver is en je mensen niet even kunt zien en knuffelen. Maar gelukkig zijn er webcams en zie ik verschillende mensen regelmatig.. Wat ook wel leuk is is dat ik vrijdag begin met de cursus mindfulness.Dit is met erg veel meditatie en daar heb ik echt zin in. Ik wilde deze cursus in Nederland al een eens gaan doen en krijg nu dus lekker de kans! 
Lieve mensen .. voor nu was dit het wel weer even..Wil jullie nog wel een keer bedanken vooral jullie kaarten.. blijft heerlijk om te krijgen! En het houdt me ook een beetje op de hoogte wat er allemaal gebeurd daar in Nederland. Roddels zijn ook welkom hoor......:-))
XXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten