woensdag 1 februari 2012

woensdag 1-2 - 2012 22.00

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik geschreven heb. Helaas door een vervelende reden. Ik heb de afgelopen twee dagen ziek op bed gelegen. Koortsig, spierpijn, hoofdpijn en een algemeen gevoel van ellende!
Zaterdag was er al sputum op kweek gezet en vanmiddag kwam de arts langs met de uitslag.... Weer een schimmel in mijn longen. Dus weer aan de antibiotica. Hopelijk heb ik deze schimmel al meegenomen vanuit Nederland en is dit de laatste schimmel of bacterie... en antibiotica kuur.  Helaas ligt mijn bijnier ook helemaal op zijn gat.. ( uitdrukking van mijn arts :-)) Nu maar de vraag of hij nog wat gaat doen,.. ik mag vanaf morgen naar 25 mg i.p.v. 30. Daar ben ik wel weer erg blij mee.
Ik hoop dat ik morgen weer even mijn kamer af mag...iedereen is vreselijk lief voor me en ik word prima verzorgd, maar psychisch is dit niet goed voor een mens. Je hebt veel teveel tijd om te piekeren. Er is vandaag overleg geweest en mijn termijn hier is nu al verlengd van 12 naar 15 weken. Dus ook wat dat betreft wil ik aan de gang..Het is wel heerlijk nu al zoveel kaarten te krijgen.... niet stoppen hoor... :-)))

1 opmerking:

  1. Hé Jezus...

    Hoe gaat het nu met je... ik hoop dat je al eens van je kamer af bent geweest want het zal zo ook niet echt leuk zijn in je uppie..

    Ik heb je gisteren een mini pakje gestuurd en vandaag de mooiste kaart van de hele wereld... Ik hoop dat je ze snel krijgt..

    Dikke knuf uit een witte Best

    Jezusje x x x x

    BeantwoordenVerwijderen