zondag 29 januari 2012

maandag 30-1 09.00 uur

Daar zijn we weer even. Nog niet zo heel veel nieuws te melden.
Ik ben gisteren wel lekker even de deur uit geweest. Eerst zijn we even door een bezet Davos gereden. Wat een raar gezicht al die politie, militairen en afzettingen. Maar dat is nu afgelopen dus de volgende keer zal het er heel anders uit zien.
Ik heb nog steeds keelpijn en ben aardig verkouden. Nu maar hopen dat het hier bij blijft.
Het personeel is over vriendelijk en loopt regelmatig binnen om zowel mijn geestelijke als lichamelijke gezondheid te controleren. Ook mijn mede patiënten zijn volgens mij bijna allemaal heel vriendelijk, iedereen begrijpt waar je door heen gaat, als je hier net bent.
Ik heb net van een van de begeleidsters een verrekijker geleend gekregen. Er valt hier genoeg te zien.
Ik hoor net op het journaal dat jullie in Nederland ook eindelijk wat winter krijgen. Wel jammer van alle bolletjes in de tuin. Toen ik weg ging stond het vol met krokusjes. 
Ok, ik ga even lekker douche en aankleden.. tot later!!

1 opmerking:

  1. Hé Jezus

    het valt nogal mee hoor die sneeuw... Er ligt een wit dampie maar meer ook niet... Maak je ook foto's zodat we jou echte sneeuw kunnen zien...

    Heb je gewoon nederlandse TV daar in Davos of toch meer duitstalige?

    Gaat het goed met de sjaal :-)

    dikke knuf Jezusje

    BeantwoordenVerwijderen