woensdag 25 januari 2012

Eerste dag

Even een kort verslag van de reis:

Om elf uur vertrokken vanuit Woudenberg met Hans, Tamara en Daphne.
We waren lekker op tijd en konden gelijk met behulp van de begeleiders de koffers inchecken.
Ik was allang blij dat mijn koffers niet te zwaar werden bevonden.. ze waren allebei op het randje!
Daarna konden we nog even koffie gaan drinken en een broodjes eten.
Om een uur of twee moesten we afscheid nemen en werden we ( we waren maar met twee cliënten) opgehaald om door de douane te gaan. Afscheid viel me bijzonder zwaar. En ik merkte dat dat ook gold voor Tamara en Hans. De douane ging er makkelijk en we werden over doorheen geloodst . Ook werden we als eerste het vliegtuig ingelaten. De vlucht was rustig en duurde maar anderhalf uur. Ook in Zürich ging het weer van een leien dakje. Alles was vreselijk goed geregeld! We gingen met de twee begeleiders in een busje van NAD ( Nederlands astmacentrum Davos) richting Davos.  Overal stonden politieposten en helikopters vlogen af en aan. Er blijkt deze dagen een of andere belangrijke topconferentie te zijn......
Maar ook de rit van zo`n 2 uur ging voorspoedig en hoe dichter we bij Davos kwamen, hoe witter het werd .
Tegen acht uur waren we er en we werden gelijk naar onze kamer begeleid. Daar stond wat te eten. Wat was ik moe en leeg...... Er kwamen nog allerlei mensen langs ( Longarts, verpleegkundige, zorgcoördinator)...allerlei namen en gezichten. pffffff.
Maar goed, na wat gegeten en gedoucht te hebben .. en nog wat gerommeld op mijn kamer.. toch maar naar bed gegaan. Beetje geslapen. Nu ben ik een beetje aan het uitpakken en zo nu en dan dus even hier aan het schrijven. Ben erg moe en een beetje dizzy .... maar dat is normaal op de hoogte de eerste dagen.
Goed.. ga maar weer even wat uitpakken en een kopje koffie pakken.
Tot later.

3 opmerkingen:

  1. Poeh hé dat afscheid zal niet makkelijk geweest zijn..... Ik hoop dat je snel een beetje went. Ik denk aan je. X.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He jezus,

    Ik hoop dat je snel een beetje van je duizeligheid af bent want dat lijkt me geen lekker gevoel... Fijn dat we op deze manier een beetje mee kunnen leven met hoe het nu gaat en wat je allemaal aan het doen bent..

    Dikke knuf en we denken aan je

    Arno en Jezusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hej meid
    goh da's hard. zo zonder je loved ones... ik denk aan je! wordt gauw beter. dikke knuffel Tatiana

    BeantwoordenVerwijderen