woensdag 25 januari 2012

eerste dag zit er op!

Zo, mijn eerste dag zit er op.
Ik heb vanochtend een gesprek met mijn longarts gehad.. Leuke jonge vent nog!
En ja.. sorry Hans .. donker met krulletjes! :-))
Wel heb ik min of meer kamerarrest gekregen. Mijn Saturatie (zuurstof gehalte in het bloed)past zich nog niet helemaal aan aan de hoogte en ik moet dus heel rustig aan doen. Alle maaltijden worden op mijn kamer gebracht. Ik heb net nog even met Jasmijn mijn jongste dochter gevideochat....leuk scrabble woord! Wat is dat toch bijzonder als je zo ver weg denkt te zitten!!
Eten is ook wel even wennen. Er wordt gekookt door Duitse en Zwitserse koks, dus dat is wel even anders.
Morgen een wat drukkere dag, er staan een aantal onderzoeken gepland en een gesprek met de psychologe.
Ga zo lekker douche en nog wat tv kijken in bed...
Tot morgen lieve mensen en ik ben heel blij met mijn geweldige familie en vrienden!!

Joke

4 opmerkingen:

  1. Is het wel een beetje te eten dat Duitse eten of krijg je alleen braadwörst met zuurkool:-)
    Heb je daar ook skype ? Hoe ziet je kamer eruit.. Misschien even wat foto's maken we zijn benieuwd .... Doe het even lekker rustig aan meis de rest koms vanzelf wel..

    Dikke knuf

    Jezusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joke

    Fijn om te horen dat het redelijk goed gaat en hopelijk mag je snel van de kamer af en weer onder de mensen... Hoe is het uitzicht van je kamer en heb je de kaart al gekregen?Hou je taai..

    veel liefs pa en ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen joke goed geslapen
    Groetjes Pa en MA xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen