zaterdag 28 januari 2012

Zaterdag 16.00 uur

Het sneeuwt in Davos. Niet echt heel erg maar wel sneeuw! Helaas zit ik nog steeds op mijn kamer en heb er vrees ik een paar dagen bij gekregen. Mijn keel is ontstoken en ik begin wat meer te hoesten. Dus pilletjes gekregen voor mijn keel en veel heel veel drinken. Vandaag komen de muren wel een beetje op me af. Mis alles en iedereen thuis. Een van de moeilijke moment, waarvan ik wist dat ze zouden komen. Maar die toch ellendig voelen. Ik hoop echt dat ik morgen me iets beter voel... zodat ik mee kan koffie drinken. Even weg uit deze kamer. Maar de arts komt eerst nog even kijken morgenochtend.. Ze zijn zo streng op rust hier... pfffff.
Ik had vandaag wel vier kaarten.. dus dat was leuk! ( Bedankt paps en mams, Jannie en Leonie) Ik had ook nog twee kaarten van leden van een forum waar mijn zusje op zit. Erg leuk! Bedank ze maar Greetje!
Ik hoop dat ik de volgende blog in een iets vrolijkere bui schrijf.. is voor jullie natuurlijk ook leuker.. maar het is wat het is en nu is het ff shit!
Tot later..

4 opmerkingen:

  1. Ik zal ze bedanken meis... Ik zal dit stukje even overnemen en aan ze laten lezen... Het is nu even lastig en ik hoop met je mee dat je morgen er even uit kan maar helaas zul je nu even dat moeten doen wat ze denken dat het beste voor je is hoe moeilijk ook...

    We denken aan je... dikke knuf...

    Jezusje x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joke ik heb je brief gelezen.
    ik hoop dat je vandaag een bakje kunt doen met appeltaart
    houd de moet er in je kunt het.
    groetjes pa en ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen