donderdag 26 januari 2012

late at night

Helaas.. twee uurtjes geslapen en nu lukt het ff niet meer. Dan maar even laten weten hoe het met me gaat.
Gisteren best een drukke en emotionele dag gehad. Eerst wat gebruikelijke onderzoeken, zoals bloed, Thorax foto en hartfilmpje. Toen een gesprek met de psychologe, een prettige dame die erg doortastend is.
to the point en niet loopt te zoeken. Maar ik kwam er in dit gesprek wel achter dat afgelopen jaar erg veel impact op me heeft gehad en dat ik wel heel stoer ben natuurlijk.:-) ..maar er eens over praten en het een beetje op een rijtje zetten kan echt geen kwaad.. S`middags nog een gesprek met de fysiotherapeute om te kijken waar ik conditioneel zit.. ukhum.. en over wat mijn doelen en wensen zijn. Toen nog achter een pc om heel veel vragen te beantwoorden over alles tezamen . Verder ben ik nog steeds op mijn kamer en heb ik lekker even in het zonnetje kunnen zitten op mijn balkon. Gisteravond heb ik nog even kunnen chatten met Hans, Tamara en Gerwin.. dus dat was lekker.  een van de begeleidsters kwam nog even langs om te vragen of ik zin had om een kopje koffie in de woonkamer met haar te drinken. Dat was wel even fijn. Even wat anders dan mijn vier muren.
Toen lekker gedoucht en mijn bedje in om half negen en Avatar kijken voor de derde keer.. Wat een geweldige film! Goed.... ik ga maar weer wat proberen te slapen. Jullie zijn weer op de hoogte! xxxxxxxxx

8 opmerkingen:

  1. He Jezus,

    Niet teveel in de zon zitten hoor straks kom je nog bruin terug in Nederland en dat is niet de bedoeling :-)

    Heb je gewoon Nederlandse TV op de kamer omdat je Avatar hebt kunnen kijken ( pas voor de derde keer :-) Ik vind dat ook een super film alleen dat laatste stukje geweld is voor mij net even teveel en niet zo nodig maar ja.... er moet natuurlijk een einde aan zitten...

    Dikke knuf Jezusje

    ps.. kijken mag... aankomen ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi joke
    joke ik heb gelezen dat jij al op het balkon heb gezeten.
    hoe warm is het daar dan.
    ben je al buiten geweest welke verdieping zitje.
    veel liefs pa en ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is hier overdag min8 maar in het zonnetje best wel even lekker. Maar morgen krijgen we weer sneeuw!
      Ik zit op de vierde verdieping en heb een klein balkonnetje aan mijn kamer. Ik kom eigenlijk nog bijna niet uit mijn kamer. Mijn zuurstof gehalte in het bloed is nog te laag.. dus willen ze hier dat ik rustig aan doe.. maar zondag mag ik met de begeleiding een kopje koffie aan drinken in een dorpje hier verder op.
      Alles goed in het Veen???
      XXXXX

      Verwijderen